woensdag 3 maart 2010

Niks

Het is een dag van niks, vandaag. Ik wil van alles, maar intussen is het half 5 en ben ik nog steeds aan het niksen. Ben nog wel gaan stemmen, op D66. Eigenlijk ook een partij van niks, maar ze houden hun hoofd tenminste een beetje koel in deze hysterische tijden.

Tijdens mijn middagdutje vandaag –het leek trouwens meer een winterslaap - droomde ik over een gigantisch grote baby. Minstens zo groot als ikzelf. De baby had een knalgeel rompertje aan en ik kneep keihard in zijn neus. De baby reageerde erg voorspelbaar, hij begon te huilen. Ik probeerde hem tevergeefs tot bedaren te brengen. Is er iemand in de zaal die dromen kan duiden? Ik snap hier in elk geval niks van.

Eigenlijk wilde ik vanochtend iets schrijven over het begin van de lente, maar het was zwaar bewolkt hier en dan word het met dat lentegevoel natuurlijk ook niks.

Misschien moet ik even ontspannen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Marco, geen wolkje aan de lucht vandaag! niks te klagen dus...hop, eruit, krokussen snuiven! liefs, Cisca

Marco zei

Ben geen minuut binnen geweest vandaag.. Bij mij om de hoek stonden de krokusjes nog net niet in bloei.